پیامک هشدار ارتباطی به قطع برق ندارد-راهبرد معاصر

پیامک هشدار ارتباطی به قطع برق ندارد

مدیر پروژه پویش «باانرژی» گفت: تعامل پیامکی با مردم به هیچ عنوان به معنای قطع برق نیست.
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۰ - ۲۰ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 10
کد خبر: ۲۴۹۲۴۳

به گزارش راهبرد معاصر، محمد خدادادی، مدیر پروژه پویش «باانرژی» گفت: مدیریت مصرف برق بخش خانگی به صورت تعاملی و هوشمند در دستور کار است و مصرف برق منطقه به منطقه به صورت برخط پایش شده و تعامل با مردم متناسب با مصرف هر منطقه متفاوت است.

 

مدیر پروژه پویش «باانرژی» گفت: مثلا امکان دارد مصرف برق در منطقه شمال تهران افزایش یابد، با ابزارهای مختلف از جمله پیامک این تعامل با مشترکان آن منطقه برقرار و میزان مصرف و‌ راهکارهای صرفه‌جویی اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

وی افزود: عموما در پیامک‌ها دو عبارت هشدار سطح یک و هشدار سطح دو درج می‌شود.

 

وی ادامه داد: شبکه برق کشور پایدار است و ارسال پیامک‌ها صرفاً با هدف اطلاع مردم از روند افزایشی مصرف برق و درخواست همکاری بیشتر مردم در مصرف بهینه برق صورت گرفته است.

 

خدادادی گفت: هشدار سطح یک یعنی مردم در ساعت اوج بار یعنی 12 تا 18 و 20 تا 23 به صرفه‌جویی در مصرف برق اقدام کنند و هشدار سطح دو یعنی نیاز به کاهش مصرف در طول شبانه‌روز است.

 

این مقام مسئول تاکید کرد: تعامل پیامکی با مردم به هیچ عنوان به معنی قطعی برق نیست و ارتباط این دو موضوع بیشتر شبیه به شیطنت رسانه‌ای است.

 

خدادادی گفت: در حال حاضر دمای بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کنیم، شبکه پایدار اما به شدت تحت فشار است و از کردم تقاضا می‌کنیم بهینه مصرف کنند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار